Wednesday 9 November 2016

Terry Gallyot Mr Asia 99 Sertai PPBM Kerana Kagum Dengan Semangat Juang Tun Mahathir


Wangsa Maju , Terry Gallyot jaguh bina badan Mr Malaysia 7 kali kategori heavyweight, Mr Asia 1999 dan pemenang tempat ke 7 Mr Universe 2011 menyertai PPBM sebagai ahli bersekutu semalam.

Beliau  pemilik Ultimate Gym di Wangsa Maju menyertai PPBM kerana kagum dengan semangat juang yang ditonjolkan oleh Tun Mahathir . Katanya  Tun Mahathir adalah idola saya , walaupun sudah berusia 92 tahun Tun Mahathir tidak pernah berhenti untuk menabur bakti pada negara.



Tambah beliau, sebagai jaguh bina badan dan sekarang sebagai jurulatih gym semangat juang yang tinggi untuk berlatih dan cara pemakanan adalah penting jika mahu menceburi bidang bina badan. 

Bagaimana Tun Mahathir boleh mewarnai arena politik negara sejak sekian lama itu lah menyebabkan saya rasa teruja untuk masih aktif mewarnai sukan bina badan dan berbakti kepada negara.

Terry ada menyebut bahawa menyertai PPBM adalah pilihannya untuk menyokong usaha - usaha Tun Mahathir untuk terus mewarnai arena politik tanah air.

Beliau anak kelahiran Melaka dan menetap di Kuala Lumpur sedang giat memberi tunjuk ajar anak-anak muridnya di Ultimate Gym yang terletak di 12-2 Jalan Wang Delima 6, KLSC ,Wangsa Maju.

Sekiranya anda berminat untuk menyertai gym Terry sila hubungi ditalian 03 - 4143 6241 atau diwebsitenya www.terrygallyot.com

No comments:

Post a Comment