Monday 10 October 2016

PKR Taja Kaunter Pendaftaran PPBM Di Parlimen Wangsa Maju


Pagi tadi sempena program walkabout anjuran YB PKR Dato' Dr Tan Kee Wong di tapak Pasar Tani Melati telah menempa sejarah baru apabila ahli parlimen PKR itu telah bermurah hati menaja kuanter pendaftaran ahli untuk PPBM.

Beliau berkata PKR akan menyokong usaha-usaha PPBM dalam untuk membina kemuafakatan pembangkang di Parlimen Wangsa Maju. 

Pengerak pendaftaran keahlian PPBM Ir Ahmad Tamby Khadir berkata perjumpaannya dengan YB Dato' Dr Tan Kee Wong sebelum ini adalah untuk menjalinkan ikatan kemuafakatan antara pembangkang dan tidak menjangkakan YB PKR itu mahu menaja kuanter pendaftaran untuk PPBM.

Dilihat dari sudut politiknya, PKR tidak menghalang kemasukan ahli ke dalam PPBM walaupun PKR sudah bertapak lama di situ. Mungkin disebab mereka yakin akan kewujudan PPBM di kawasan Wangsa Maju adalah sebagai rakan politik.

Pada PRU 14 akan datang, PPBM akan menyokong Ahli Parlimen itu untuk mempertahankan kerusi Parlimen Wangsa Maju dalam timbal balik sokongannya, PKR akan menyokong calon PPBM di kawasan lain yang ditandingi oleh PPBM.

Kuanter Pendaftaran Ahli PPBM itu dibuka setiap pagi Ahad di tapak Pasar Tani Melati  menyenangkan  orang ramai untuk mendaftar keahlian.

No comments:

Post a Comment